Home

Paul Rand

“Des de l’impressionisme a l’art pop, els llocs comuns i fins i tot el còmics s’han convertit en ingredients per l’olla de l’artista. El que va fer Cézanne amb pomes, Picasso amb guitarres, Léger amb màquines, Schwitters amb escombraries i Duchamp amb urinaris aclareix que les seves revelacions no depenen de conceptes grandiosos. El problema de l’artista és des-familiarizar allò comú.”

Rand, Paul (1985). Paul Rand: A Designer’s Art. New Haven: Yale University Press. ISBN 978-0300082821.

El primer treball de Paul Rand va ser la direcció artística de la revista Esquire, càrrec que va exercir a l’edat de 23 anys.
el 1955 va crear el seu propi negoci, dissenyant programes d’imatge corporativa per a grans empreses com IBM, Westinghouse, ABC i United Parcel Service, convertint-se en dissenyador de referència dels Estats Units.

randlogo

“Durant la cerimònia de la seva retrospectiva al Cooper Union a l’octubre del 1995 se li va preguntar si la modernitat havia mort. Rand va replicar: “Jo segueixo viu”

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s